Ce este promovarea online? 3 beneficii & strategii de promovare
Pentru a supravietui si a creste, afacerea ta are nevoie de clienti. Pentru a atrage clienti, trebuie sa-ti promovezi afacerea.
Pe vremuri bune, aceasta era o chestiune de a decide intre un pliant, o brosura, o carte postala sau un anunt in ziarul local. Dar in lumea digitala de astazi, posibilitătile sunt nesfarsite.
Deci, daca te straduiesti sa gasesti cele mai bune modalitati de a iti promova afacerea, afla ca nu esti singur si ai ajuns la articolul potrivit.
Asa ca, indiferent ce intrebari ai despre promovarea online a afacerii tale in online-ul romanesc, aici vei gasi informatii utile despre: ce este promovarea online si beneficiile acesteia pentru afacerea ta (sau mai bine zis: de ce ar trebui sa te promovezi online?).
Promovarea online reprezinta un proces complex prin intermediul caruia o afacere utilizeaza diferite platforme disponibile pe Internet pentru a se promova catre potentialii clienti.
Ce este promovarea online?
Promovarea online sau marketingul online sunt cunoscute si ca marketing digital sau marketing pe Internet.
Acest tip de promovare a unei afaceri consta in utilizarea internetului pentru a promova o afacere. Scopul final al promovarii online consta in a face oamenii constienti despre un brand prin intermediul internetului.
De asemenea, promovarea online a unei companii este esentiala pentru a creste vizibilitatea brandului la un cost rezonabil.
De ce este importanta promovarea online?
Promovarea online iti face afacerea vizibila pe Internet asa cum ar trebui sa fie vizibila in fata potentialilor clienti.
De asemenea, o afacere vizibila pe Internet, isi construieste o imagine foarte puternica in mintea clientilor.
Agentia OneMedia X Group iti prezinta in continuare o lista de 3 beneficii ale promovarii online pentru orice afacere:
- Promovarea online creste vizibilitatea si gradul de cunoastere al brandului de catre potentialii clienti ai unei afaceri.
- Companiile / afacerile care se promoveaza online pot ajunge mai usor la un public mai larg.
- Promovarea online a unui brand poate fi realizata la un cost relativ mai mic in comparatie cu promovarea prin intermediul reclamelor TV sau Outdoor.
De ce sa ma promovez online? 3 beneficii promovare online
Afacerile isi pot reduce costurile de promovare online prin automatizarea unora dintre aspectele promovarii online. Acest lucru inseamna ca mai putini oameni pot executa un plan de promovare pentru afacerea ta.
De asemenea, datorita tehnologiei disponibile online (Google Analytics, Google Tag Manager sau Google Search Console), rezultatele promovarii online pot fi masurate mult mai bine in comparatie cu metodele offline de promovare, cum ar fi panourile publicitare sau reclamele tiparite.
Un alt beneficiu al promovarii online pentru afacerile mici si startup-uri este reprezentat de faptul ca acestea pot beneficia de eficienta strategiilor de promovare online pentru a castiga clienti, fara a fi nevoite sa concureze cu companiile care au bugete semnificativ de mari pentru publicitatea online si offline.
Tinand cont de aspectele mentionate anterior, cel putin pentru mine, este clar faptul ca sunt multe companii care au nevoie de promovare online pentru a beneficia de avantajele promovarii online.
Cum iti promovezi afacerea online?
In lumea digitala actuala, sunt multe modalitati de promovare online pentru o afacere care doreste sa atraga mai multi clienti prin intermediul Internetului.
Acest aspect face ca foarte multi antreprenori aflati la inceput de drum in online sa se intrebe constant: “Cum imi promovez afacerea online?”.
Insa, raspunsul la aceasta intrebare variaza in functie de cateva aspecte, precum:
- Obiectivele campaniei de promovare online.
- Stabilirea unor canale de promovare online care aduc rezultate.
- Bugetul de promovare online.
- Alegerea unor experti in promovarea online care iti pot prezenta cea mai eficienta strategie de promovare online pentru afacerea ta.
Obiectivele campaniei de promovare online
In functie de situatia actuala a afacerii tale, acest obiective pot varia. Care sunt obiectivele campaniei de promovare online?
- identificarea potentialilor clienti.
- cresterea vizibilitatii afacerii in online-ul romanesc.
- atragerea si convingerea potentialilor clienti sa incerce produsele sau serviciile afacerii tale.
- generarea, publicarea si distribuirea de continut informativ si educativ despre produsele sau serviciile afacerii.
- fidelizarea clientilor si cresterea utilizarii unui produs sau serviciu al afacerii promovate.
Stabilirea unor canale de promovare online care aduc rezultate
Unele dintre cele mai utilizate canale de promovare online care aduc rezultate sunt: SEO, Content Marketing, Social Media, Marketing Afiliat & PPC Ads.
Insa, cum poti stabili cea mai eficienta strategie de promovare online prin intermediul acestor canale in cazul in care bugetul nu iti permite sa rulezi campanii de promovare online pe toate aceste canale?
Cea mai simpla varianta ar fi sa incepi sa-ti promovezi afacerea prin intermediul marketingului afiliat si prin campanii PPC (Facebook Ads sau/si Google Ads).
In cazul promovarii online prin publicitate afiliata (marketing afiliat), vei plati un comision pentru fiecare vanzare realizata.
Marketingul afiliat este o strategie prin care magazinele online se adreseaza promotorilor pentru a-si vinde produsele. Promotorii primesc un comision pentru vanzarea fiecarui produs.
Exista 2 moduri diferite de a iti vinde produsul prin marketing afiliat:
- Retele afiliate.
- Program intern de marketing afiliat.
Retelele de afiliati sunt platforme disponibil online in care magazinele online isi pot inregistra produsele sau ofertele, iar promotorii / marketerii care fac publicitate afiliata (marketing afiliat) pot gasi cele mai bune produse de promovat.
Un program de afiliere intern este atunci cand configurati programul de afiliere pe site-ul propriu al magazinului online (afacerii).
In timp ce, prin intermediul campaniilor PPC realizate prin Facebook Ads sau/si Google Ads, vei avea un cost per click generat de aceste reclame platite catre site-ul afacerii.
Ambele tehnici de promovare online iti permit sa cresti vizibilitatea afacerii, sa atragi mai multi potentiali clienti si sa-ti cresti afacerea tinand sub control unele costuri de promovare online.
Insa, promovarea in mediul online nu se rezuma doar la aceste 2 modalitati de promovare online.
De exemplu, o afacere poate utiliza multiple canale de promovare online, precum: Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, YouTube Ads, SEO, Content Marketing, Social Media si colaborari cu influenceri sau bloggeri.
3 strategii de promovare online care aduc rezultate
- Promovarea online prin SEO & Content Marketing.
- Promovare online prin Social Media.
- Spioneaza-ti competitorii.
Cum iti promovezi afacerea online prin SEO & Content Marketing?
Strategiile de SEO On-Page / Off-Page & Content Marketing iti pot ajuta afacerea sa castige vizibilitate organica in Google si sa genereze constant trafic organic din motorul de cautare prin targetarea potentialilor clienti pe baza cuvintelor cheie relevante.
Promovarea unei afaceri prin intermediul strategiilor de SEO & Content Marketing poate fi cea mai eficienta strategie de promovare online pentru afacerea ta.
Optimizarea SEO reprezinta o strategie de promovare online care iti aliniaza afacerea si site-ul acesteia cu algoritmul de clasare utilizat de motorul de cautare Google.
Insa, in functie de nivelul de compititivitate din domeniul de activitate al afacerii tale, s-ar putea sa ai nevoie de un specialist SEO care sa-ti livreze servicii SEO profesionale.
Afla mai multe despre SEO citind aceste articole:
- Ce sunt cuvintele cheie in SEO pentru Google?
- Optimizare Magazin Online: 7 strategii SEO pentru magazinul tau!
Cum iti promovezi afacerea prin Social Media Marketing?
Social Media iti ofera o multitudine de modalitati de promovare online: Facebook, Instagram, LinkedIn sau Pinterest.
Promovarea online prin Social Media ofera afacerilor oportunitatea de a construi o relatie bazata pe incredere cu potentialii clienti, parteneri si angajati.
Acest lucru este valabil mai ales daca alti oameni sau influenceri iti promoveaza brandul sau produsele / serviciile afacerii tale.
Iti recomandam sa citesti urmatoarele articole despre Social Media si LinkedIn:
De asemenea, iti recomanda sa citesti si articolul nostru cu 5 strategii de marketing online care aduc rezultate: Strategii de Marketing Online: 5 idei de promovare online.
Insa, pentru a putea implementa aceste modalitati de promovare online cu succes si pentru a utiliza canale de promovare online care aduc rezultate, va trebui sa-ti stabilesti un buget de promovare online.
Cat ar trebui sa investesc in promovarea online?
Stabilirea unui buget de promovare online nu este deloc o sarcina usoara, mai ales pentru cineva fara experienta anterioara in implementarea si optimizarea de campanii de promovare in mediul online.
Noua din zece marketerii se asteapta sa creasca bugetele de marketing digital in 2022 – 2023, dar cum te asiguri ca bugetul de promovare online este utilizat eficient?
- Identifica obiectivele de marketing online:
Cel mai bun mod de a incepe planificarea unui buget de promovare online este sa specifici foarte clar care sunt obiectivele pentru anul (sau trimestrul) urmator.
Punerea in aplicare a obiectivelor iti va permite sa prioritizezi pe ce strategie de promovare online te vei concentra cel mai mult.
- Alocarea bugetului de promovare online:
Deci, care ar trebui sa fie bugetul de promovare al afacerii tale?
Un buget de promovare online variaza de obicei intre 5 si 25% din veniturile sau tintele de venituri ale unei companii, in functie de dimensiunea companiei, stadiul de crestere si importanta marketingului online asupra vanzarilor in cadrul industriei companiei, printre multi alti factori.
Cat costa o campanie de promovare online?
Cat vei plati pentru promovarea unui site web? Am verificat preturile din piata, astfel incat sa-ti prezentam cateva variante.
- Pret promovare Google Ads: de la 1.000 lei la +5.000 lei pe luna (nu include bugetul alocat campaniilor de Google Ads).
- Pret Optimizare SEO: serviciile de SEO On-Page au un cost estimativ intre 200 – 700+ euro. In timp ce, serviciile de SEO Off-Page pot varia intre 600+ pana la 2000+ de euro / luna.
- Pret Content Marketing: serviciile de marketing prin continut au un cost estimativ intre 100 euro si 500+ euro / luna.
- Pret administrare Social Media: de la 1.000 lei la +6.000 lei / luna (nu include bugetul alocat campaniilor de Facebook Ads, Instagram Ads sau LinkedIn Ads).
In functie de obiectivele tale, va trebui sa investesti un buget care sa-ti aduca rezultate, fara ca afacerea ta sa intre in faliment.
Daca nu ai timp sa te ocupi personal sau nu iti permiti o echipa interna full-time, poti apela la o agentie de marketing online. Insa, ar trebui sa te astepti la un cost lunar ce porneste de la minim 400 – 700 euro / luna, daca doresti sa beneficiezi de servicii la nivel profesional.
Concluzii despre promovarea online
Exista o multitudine de optiuni atunci cand vine vorba de promovarea afacerilor prin campanii de marketing online, indiferent de bugetul disponibil.
Insa, pentru a fi sigur ca vei obtine rezultatele dorite, cel mai probabil va trebui sa apelezi la servicii de Marketing Online.
Am acoperit multe informatii utile despre promovarea online a afacerii tale. Insa, daca ai intrebari despre serviciile oferite de Agentia OneMedia X Group, asteptam mesajul tau.
Agentia OneMedia X Group recomanda: campanii PPC prin Google Ads & Facebook Ads, Optimizare SEO On-Page & SEO Off-Page, Marketing prin Continut si promovarea in Social Media.
Cere oferta pentru servicii de Promovare Online
Definitie & Componente – Mixul de Marketing – cei 4P si 7P
Firmele si specialistii in marketing au folosit intotdeauna instrumente de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor, dar termenul: „mix de marketing” a fost inventat la mijlocul secolului al XX-lea.
Un mix de marketing reprezinta toate elementele de marketing utilizate de catre o companie pentru a vinde produse sau servicii clientilor sai tinta.
Identificarea si aranjarea acestor componente ale mixului de marketing permite unei firme sa ia decizii de marketing profitabile din toate punctele de vedere. Elementele mixului de marketing al unei firme ajuta afacerea cu:
- Dezvoltarea punctelor forte si limitarea impactului punctelor slabe.
- Cresterea competitivitatii si adaptabilitatii.
- Imbunatatirea colaborarii profitabile intre departamente si parteneri.
Inca din 1950, elementele mixului de marketing au suferit diverse transformari ca raspuns la evolutia tehnologiei.
Ce este mixul de marketing si cum iti ajuta afacerea sa creasca?
Mixul de marketing al unei afaceri consta in multitudinea de elemente care pot fi controlate de catre o afacere pentru a convinge consumatorii sa achizitioneze produsele sau serviciile afacerii respective.
O definitie pentru mixul de marketing oferita de Philip Kotler este: „un set de instrumente pe care o companie le poate utiliza pentru atingerea obiectivelor de marketing in randul grupului tinta targetat”.
Agentia OneMedia X Group – agentie de marketing online din Bucuresti care ofera servicii eficiente de promovare online.
Acestea fiind spuse, hai sa vedem care sunt componentele mixului de marketing si cum sunt catalogate aceste elemente.
Cei 4P ai mixului de marketing:
Inca din 1960, mixul de marketing a fost asociat cu cei 4P: Pret, Produs, Promotie si Plasament (loc).
- Pret – costul achizitionarii unui produs. Pretul depinde de valoarea produsului perceputa de client si aceasta valoare perceputa de clientul final poate schimba dramatic strategia de marketing. Un pret mai mic face un produs accesibil mai multor clienti, in timp ce un pret mai mare atrage clientii care cauta produse sau servicii exclusive. Oricum ar fi, pretul trebuie sa fie mai mare decat costul de productie, astfel incat afacerea sa obtina profit.
- Produs – ce se vinde. Specialistii in marketing trebuie sa ia in considerare ciclul de viata al produsului pentru a face fata oricaror provocari care pot aparea odata ce este in mainile consumatorilor.
- Promovare – publicitate, marketing direct, reclame TV, reclame pe Internet, panouri publicitare si chiar reclamele plasate pe taxiuri sunt diferite tipuri de promovare. In aceasta categorie sunt incluse, de asemenea, relatiile publice (PR), cum ar fi distribuirea de comunicate de presa sau diferitele strategii de Content Marketing. Campaniile de promovare cuprind ceea ce este comunicat, cui este comunicat, modul in care este atins publicul si cat de des se intampla promovarea.
- Plasament (loc) – orice locatie fizica in care clientul poate utiliza, accesa sau achizitiona un produs sau serviciu pe care il comercializeaza afacerea ta. In acest element sunt incluse centre de distributie, transport, depozitare, inventar si francize.
Cei 7P ai mixului de marketing:
Uneori cei 4P ai mixului de marketing sunt extinsi pentru a include cei 7P. Cei 7P includ dovezi fizice, oameni si procese.
- Dovezi fizice – orice lucru tangibil legat de un produs sau de mediul fizic in care are loc un serviciu. Aceste dovezi pot include ambalarea produsului, chitante de livrare sau aspectul unui magazin fizic.
- Oameni – angajati, inclusiv cei care interactioneaza direct cu clientii (cum ar fi oamenii din departamentele de vanzari, customer service sau persoanele care livreaza).
- Procese – orice lucru din cadrul organizatiei care are un impact asupra modului in care un produs sau un serviciu este manipulat de catre angajati si livrat consumatorilor finali.
Ce este mixul de marketing digital al unei firme?
Un mix de marketing digital reprezinta modul in care o companie isi atinge obiectivele de marketing folosind tehnologiile digitale.
Pe masura ce numarul afacerilor online a crescut in mod constant, instrumentele de marketing digital au devenit si mai importante pentru toate tipurile de afaceri.
Un mix de marketing digital urmeaza aceleasi principii ca un mix de marketing traditional. Cu toate acestea, elementele mixului de marketing sunt adaptate modului in care Internetul influenteaza noile tehnologii si comportamentul consumatorilor.
Cum identificam mixul de marketing?
O afacere care isi propune sa atraga timpuri vanzari si sa-si construiasca o baza de clienti, trebuie sa inceapa prin identificarea mixului de marketing.
Primul pas in acest proces este identificarea clientului tau tinta.
Odata ce stii cine este clientul final al afacerii, poti incepe sa intelegi relatia clientilor ideali cu afacerea ta.
Pentru a intelege aceasta relatie poti incepe de la urmatoarele intrebari:
- Ce probleme are clientul tinta?
- Ce impiedica rezolvarea acestor probleme?
- Cum adreseaza produsul sau serviciul tau nevoile / problemele potentialilor clienti?
- Ce il motiveaza pe clientul tinta sa cumpere de la tine?
Nu uita sa identifici obiectivele pentru vanzari si crestere, dar si sa stabilesti bugetul pentru initiativele de marketing.
Apoi alege strategii de marketing care te pot ajuta sa iti atingi publicul tinta si obiectivele stabilite.
Lucrand cu elementele mixului de marketing al unei afaceri, vei putea crea o strategie care sa te ajute sa ajungi in mod eficient la consumatori, sa generezi vanzari si sa-ti dezvolti afacerea.
Punctele slabe ale mixului de marketing:
Cei 4P ai mixului de marketing au o serie de puncte slabe prin simplu fapt ca omit sau nu evidentiaza suficient anumite activitati importante de marketing.
O astfel de problema cheie este faptul ca cei 4P ai mixului de marketing se concentreaza pe viziunea vanzatorului asupra pietei.
Principala preocupare a mixului de marketing ar trebui sa fie opinia cumparatorilor.
Elemente vitale in mixul de marketing:
- Clientii doresc sa cumpere produse sau servicii care ofera o solutie la problemele lor sau o anumita valoare.
- Clientii doresc sa stie costul total al achizitionarii si utilizarii unui produs sau serviciu.
- Clientii doresc o comunicare bidirectionala cu compania care comercializeaza sau realizeaza produsul sau serviciul achizitionat.
Sper ca te-au ajutat informatiile prezentate in acest articol despre mixul de marketing si, daca ai intrebari, ne poti contacta!
CERE OFERTA MARKETING ONLINE
Strategii de Marketing Online: 5 idei de promovare online
Vrei sa-ti cresti prezenta online a afacerii? Va trebui sa dezvolti o strategie de marketing online axata pe generarea de trafic mai valoros catre site-ul afacerii, acesta fiind elementul principal care transforma potentialii clienti in conversii.
Totusi, ce este o strategie de marketing online si cum iti creezi singur aceasta strategie?
In acest articol, te ajutam sa intelegi ce este o strategie de marketing digital si cum poti sa construiesti un plan de actiune eficient pentru afacerea ta.
O strategie de marketing digital descrie o serie de actiuni care ultilizeaza canalele de marketing online pentru a atinge diferite obiective de business.
Aceste canale de marketing pot fi: owned (detinute), paid (platite) sau earned (obtinute).
Este important de retinut faptul ca afacerea ta va avea nevoie de o strategie unica care sa se potriveasca nevoilor tale si asta inseamna ca vei fi nevoit sa utilizezi un mix de abordari.
De aceea, o strategie de marketing online robusta stabileste foarte clar urmatoarele tipuri de obiective:
- Obiective pe termen scurt.
- Obiective pe termen mediu.
- Obiective pe termen lung.
Stabilirea corecta a mai multor tipuri de obiective iti va permite sa dezvolti un plan mai bun pentru afacerea ta.
De exemplu, poti seta cateva obiective pe termen scurt si mediu care sa te ajute sa-ti impingi afacerea spre atingerea obiectivelor pe termen lung.
Campaniile de marketing online vs. Strategiile de marketing online:
Campaniile digitale si strategiile digitale nu sunt acelasi lucru.
Campaniile digitale reprezinta toate elementele pe care le folosesti pentru a-ti atinge obiectivele strategiei digitale a afacerii.
Cum construiesti o strategie de marketing digital?
Acum, ca stii ce este o strategie de marketing digital, poti incepe sa construiesti una pentru afacerea ta.
Continua sa citesti acest articol pentru a afla cum sa-ti dezvolti singur planul de actiune pentru marketing online in 4 pasi:
1. Creeaza buyer personas.
Daca doresti sa lansezi o strategie de marketing online de succes, trebuie sa stii pe cine vei targeta. Nu poti avea o strategie de succes daca nu stii pe cine doresti sa convertesti pentru produsele sau serviciile afacerii tale!
Cea mai buna modalitate de a stabili cine este audienta afacerii tale este sa creezi buyer personas (profilul potentialilor clienti).
Buyer Personas reprezinta persoanele care pot arata interes pentru produsele sau serviciile afacerii tale.
Majoritate afacerilor au mai multe tipuri de persoane interesate de produsele sau serviciile lor. Crearea acestor buyer personas te va ajuta sa intelegi fiecare tip de persoana care doreste sa cumpere produsele sau serviciile tale.
2. Seteaza obiective clare.
Daca iti vei construi singur planul de actiune pentru marketingul online al afacerii tale, nu uita de setarea obiectivelor.
Nu poti crea o strategie fara sa stii ce vrei sa realizezi. Stabilind obiectivele targetate de compania ta, vei stii ce rezultate iti doresti.
Axeaza-te pe obiective S.M.A.R.T pe termen scurt, mediu si lung.
De asemenea, obiectivele tale ar trebui sa fie aliniate cu obiectivele companiei. Ai nevoie de obiective strategice care sa te ajute sa atingi obiectivele generale ale afacerii.
Cand vei stabili obiective, trebuie sa stabilesti:
- Ce vrei sa realizezi?
- Cand vrei rezultatele respective?
- Cum vei masura rezultatele?
Este important sa ti cont de faptul ca ai nevoie de obiective S.M.A.R.T pentru strategia de marketing digital a afacerii tale.
3. Analiza situatiei actuale.
Daca vrei sa-ti imbunatatesti strategia de marketing online, vei fi nevoit sa analizezi situatia actuala prezentei online a afacerii tale.
Este esential pentru tine, strategia de marketing online si pentru afacerea ta sa intelegi cum functioneaza toate componentele actuale si cum le poti imbunatati pentru a genera mai multe vanzari.
4. Stabilirea unui buget.
Atunci cand stabilesti o strategie de marketing digital, este esential sa stii cat poti cheltui si ce resurse ai pentru campaniile viitoare de marketing online.
Daca ai un singur buget pentru toate eforturile tale de marketing online, vei ajunge sa investesti excesiv intr-o singura tactica de marketing digital.
De asemenea, in afara de bugetul tau de marketing online, vei dori sa stabilesti si resursele de care dispui.
Oamenii sunt una dintre cele mai esentiale resurse ale tale. Trebuie sa stabilesti cati oameni ai nevoie pentru a implementa toate campaniile de marketing online necesare dezvoltarii afacerii tale.
Nu ezita sa-ti stabilesti bugetul de marketing online si resursele necesare. Astfel vei stii sigur tot ce ai si ce nu ai inainte de a-ti lansa strategia de marketing online.
Acestea fiind spuse, ne-am gandit ca te-ar ajuta sa-ti prezentam si 5 idei de promovare online pentru afacerea ta.
Continua sa citesti acest articol pentru a afla cum iti poti promova afacerea in online pentru a obtine mai multi clienti.
5 idei de promovare online:
1. Optimizare SEO:
Nu pot sublinia suficient cat de importanta este analiza cuvintelor cheie cautate de potentialii clienti in Google.
De asemenea, vei avea nevoie si de un audit SEO pentru a afla cum esti pozitionat in comparatie cu competitorii din Google si ce poti imbunatati din punct de vedere SEO.
2. Content Marketing (Blog, Vlog, Podcast & Influenceri):
Este important pentru succesul afacerii tale sa intelegi ca inainte de a vinde produsel sau serviciile pe care le promovezi, afacerea ta are nevoie de atentia potentialilor clienti.
Pentru a putea atrage atentia potentialilor clienti ai oportunitati nelimitate. Important este sa intelegi ca afacerea ta este intai o companie media si abia apoi ceea ce vrei tu sa vinzi.
Construieste o strategie de marketing prin continut axata pe informatiile de care potentialii clienti au nevoie pentru o achizitie informata.
In cadrul strategiei de content marketing este important sa iei in calcul canale precum: blogging-ul, vlogging-ul, podcasting-ul si marketingul prin influenceri.
Cele 4 canale de comunicare catre potentialii clienti te pot ajuta semnificativ in cresterea vizibilitatii afacerii si a vanzarilor.
Important este sa aduci / sa oferi mai multa valoare potentialilor clienti, decat ceea ce le ceri.
3. Social Media Live (Facebook, Instagram, YouTube):
Chiar daca ai sau nu o audienta semnificativ de mare pe platformele de Social Media, trebuie sa intelegi de ce este important sa intri live si sa construiesti o relatie cu potentialii clienti.
Pentru a realiza un live pe toate platformele de Social Media nu ai nevoie de un studio profesional. Majoritatea live-urilor sunt realizate cu un smartphone.
4. Campanii platite (PPC Ads – Google, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn):
Vrei sa ai rezultate mai bune intr-un timp mai scurt?
Investeste in campanii relevante de PPC Marketing pentru o targetare mai buna a potentialilor clienti care au sanse mai mari sa achizitioneze produsele sau serviciile afacerii tale.
5. Marketing Contextual:
Afacerea ta este intai o companie media care trebuie sa produca continut pentru a atrage atentia potentialilor clienti si pentru a le rezolva o problema.
De aceea, recomandarea OneMedia X Group este integrarea unui plan de marketing contextual in cadrul strategiei de marketing online.
Ce inseamna acest marketing contextual?
In functie de ceea ce se doreste a fi realizat, marketingul contextual poate insemna mai multe lucruri, insa, de departe cel mai important este:
– ofera potentialilor clienti cat mai mult continut gratuit.
Indiferent ca acel continut este pe blogul afacerii tale, intr-un podcast, in colaborari cu influenceri sau in cadrul unor campanii de PPC Ads.
De asemenea, noi suntem de parere ca majoritatea afacerilor din Romania ar trebui sa se gandeasca mai bine la ceea ce inseamna influencer marketingul si sa-si construiasca proprii influenceri in-house (in interiorul firmei).
Daca ai skill-uri de animatie sau daca poti angaja pe cineva cu skill-urile respective, ar trebui sa intri cu afacerea ta in businessul Walt Disney.
Influencerul afacerii tale poate fi un desen animat („CARTOON”) si da, il poti utiliza chiar si pe LinkedIn.
Important este sa intelegi ca in prezent nu mai este atat de mult despre valoarea productiei, cat este despre volumul de continut pe care il poti produce contextual si relevant pentru potentialii clienti ai afacerii.
Acestea fiind spuse, daca ai intrebari te invitam in sectiunea de comentarii (promitem sa-ti raspundem) si daca ai nevoie de ajutor poti sa arunci un ochi pe serviciile de marketing online oferite de Agentia OneMedia X Group.
Canale de marketing – ce inseamna BTL si ATL?
Descopera canalele de marketing si cum te ajuta fiecare in promovarea unei afaceri.